با دستور ریاست محترم دانشگاه: ستاد بزرگداشت وداع و تشییع امام شهید حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای(قدس الله نفسه الزکیه) در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری تشکیل شد
به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم قضایی، دکتر محسنی رئیس دانشگاه علوم قضایی با اعلام تشکیل این ستاد گفت: این اقدام در چارچوب سیاستهای فرهنگی و ارزشی دانشگاه و با توجه به درخواستهای دانشجویان و بستگان محترم آنان برای حضور حداکثری در این مراسم معنوی و تاریخی صورت گرفته است. دکتر محسنی هدف از تشکیل این ستاد را تسهیل و ایجاد هماهنگی لازم برای مشارکت شایسته خانواده بزرگ دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: نظر به جایگاه والای امام شهید در قلوب آحاد ملت و بهویژه اشتیاق دانشگاهیان برای حضور در مراسم وداع و تشییع، شرایط لازم برای حضور باشکوه و پرشور دانشجویان دانشگاه و بستگان درجه یک آنان فراهم گردیده است که با توجه به افزایش ظرفیت پذیرش، دانشجویان محترم دانشگاه می توانند حداکثر تا روز دوشنبه هشتم تیر ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. دکتر محسنی رئیس دانشگاه علوم قضایی از تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری( فارغ التحصیلان، دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده های آنان) دعوت به عمل آوردند تا با حضور پرشور خود در این مراسم، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای آن امام مجاهد ،مراتب ارادت قلبی و قدردانیخود را از زحمات بیش از شش دهه امام شهید برای انقلاب و قریب به چهار دهه رهبری داهیانه با تاسی از امام راحل، ابراز نمایند. https://survey.porsline.ir/s/hcZUag۶r لینک ثبت نام ویژه دانشجویان دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری و بستگان درجه یک آنان
نشانی مطلب در وبگاه دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری: http://ujsas.ac.ir/find-1.37.1840.fa.html برگشت به اصل مطلب