مدیریت فناوری اطلاعات
تدوین سیاستهای اجرایی امنیت اطلاعات در حوزه دیتاسنتر و شبکه و کاربران
برنامه ریزی و هماهنگی امور مربوط به طرحهای توسعه ای فناوری اطلاعات و زیر ساختی دانشگاه
نظارت و مدیریت شبکه های رایانه ای دانشکده ها و دانشگاه و فراهم نمودن ارتباط میان آنها
نظارت و مدیریت ارتباطات اینترنتی و امور داده ای دانشگاه
برنامه ریزی راه اندازی و توسعه و مدیریت بهینه Data Center دانشگاه
نظارت بر پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های دانشگاه
نظارت بر خدمات و پشتیبانی ،توسعه شبکه وزیر ساخت ها ، آموزش و سخت افزار
پیگیری و راه اندازی بخش سروری نرم افزارهای خریداری شده یا مورد نیاز و تعامل با پیمانکار جهت دسترسی به سرورها
بررسی قراردادهای نگهداری و پشتیبانی در حوزه فناوری اطلاعات
تنظیم سیاستهای لازم در زمینه سخت افزارها و نرم افزارها،داده ها و شبکه ها جهت ایجاد نظامهای مطلوب اطلاع رسانی به منظور پویایی دستگاه اجرایی و رضایت عمومی
انجام سایر امور محوله مربوط که از طرف مقام مافوق ارجاع می شود.
مدیریت روابط عمومی و بین الملل
گسترش همکاری ها و عقد قراردادهای بین المللی با دانشگاه ها، سازمان ها و موسسات علمی پژوهشی
ترغیب گروه های آموزشی به شرکت در کنفرانس ها و همایش های بین المللی
اقدام برای عقد قرارداد و پیگیری فعالیت های مربوط به برگزاری دوره های مشترک بین المللی
انجام مکاتبات خارجی دانشگاه با دانشگاه ها و مراکز علمی خارج از کشور
اقدام به برگزاری سمینارها و همایش های بین المللی در دانشگاه
دعوت از شخصیت های برجسته ی علمی بین المللی و اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی
پیگیری اقدامات لازم برای بازدید مسئولان و مهمانان بین المللی
برقراری ارتباط با نمایندگان ایرانی خارج کشور و کسب اطلاعات مورد نیاز برای اهداف مختلف
انجام اقدامات لازم برای کسب مجوز سفر کارکنان (کارمندان و اعضای هیئت علمی) به خارج از کشور
همکاری به منظور زمینه سازی برای همکاریهای علمی آموزشی با دانشگاههای خارجی.
انجام اقدامات لازم برای جذب دانشجوهای غیرایرانی و ایجاد فضای علمی فرا ملیتی
ایجاد شرایط لازم برای جذب و پیگیری فرایند پذیرش دانشجویان بین المللی
تهیه و تدوین کاتالوگها و بروشورهای بین المللی دانشگاه
اقدام های لازم برای شناساندن ظرفیت ها و امتیازهای موجود در دانشگاه درسطوح بین المللی
برنامهریزی، سازماندهی، بسیج امکانات و منابع، هدایت، نظارت و کنترل بر امور مرتبط با مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه
مدیریت و نظارت بر فرآیند انجام اقدامات لازم بمنظور برقراری ارتباط با دانشگاهها، مؤسسات و مراکز دولتی و غیردولتی
برنامهریزی و مدیریت اقدامات لازم به منظور آشنا نمودن مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه با رسالت، اهداف، برنامهها و فعالیت های دانشگاه
مدیریت امور اجرائی برگزاری مراسم و همایشهای مربوط به واحدهای تابعه دانشگاه طبق برنامه مصوب واحدهای ذی ربط
مدیریت انتشارنشریههای خبری با انجام هماهنگی های لازم با واحدهای ذی ربط
مدیریت فعالیت های مختلف تبلیغاتی دانشگاه در حیطه شرح وظایف اداره
فراهم نمودن زمینه لازم به منظور برقراری ارتباط و تفاهم بین دانشجویان، کارکنان، استادان و مسؤولان دانشگاه
مدیریت امورپیمایش محیطی دانشگاه درزمینه سنجش نگرش، عقاید، نظرات و خواستههای مخاطبان داخلی و خارجی دانشگاه در قالب نظرسنجی، مطالعات محیطی و.... انعکاس نتایج آن به رئیس دانشگاه و حوزههای ذیربط
نظارت و مدیریت امور مربوط به تشریفات و پذیرایی مهمانان داخلی و خارجی
مدیریت فرآیند برقراری ارتباطات دو جانبه خبری و اطلاعاتی بین اداره و واحدهای تابعه دانشگاه و رسانههای گروهی
تنظیم و ارائه برنامه و بودجه اداره روابط عمومی
تنظیم و ارائه گزارش های عملکرد دورهای روابط عمومی به حوزه ریاست دانشگاه
مدیریت حضور موثر دانشگاه در رسانه های جمعی با اولویت صدا و سیما و خبرگزاری ها
عدالت اطلاع رسانی در انعکاس رویداد های دانشگاه
پیگیری انعکاس مطلوب رویداد های دانشگاه و تعامل با دانشجویان و دانش آموختگان در فضای مجازی
انجام سایر امور محوله مربوط به وظایف سازمانی از طرف مقام ما فوق
مدیریت گزینش
آشنایی با قانون گزینش، آئیننامه اجرایی قانون گزینش، دستورالعملها مانند دستورالعمل (مصاحبه، تحقیق، ضوابط و معیارهای حاکم بر گزینش، عزل و نصب مدیران و مسئولین واحدهای گزینشی و ...).
رعایت قسط و عدل اسلامی در انتخاب و گزینش افراد با توجه به ضوابط، اولویتها و ضرورتها.
اداره امور اجرایی و هماهنگی امور واحدهای هسته گزینش طبق دستورالعملهای هیأت مرکزی و هیأت عالی گزینش.
اجرای کلیه مصوبات هسته گزیش، هیأت مرکزی و هیأت عالی گزینش.
ارتباط و هماهنگی لازم با دستگاه متبوع جهت اخذ امکانات مورد نیاز هسته اعم از پرسنل، فضای کار، وسایل نقلیه و ... جهت انجام صحیح وظایف محوله.
پیشنهاد نمودار تشکیلاتی مورد نیاز هسته به هیأت مرکزی گزینش و پیگیری تا مرحله تصویب آن.
انجام مکاتبات لازم با هیأت مرکزی، سازمان مربوطه و واحدهای تابعه و داوطلبان جهت ابلاغ مصوبات و آراء گزینشی و پیگیری امور جاری.
پیگیری نیازهای هسته نسبت به امکانات و نیروی انسانی در موارد استثنائی پیشبینی نشده، یک ماه قبل از شروع امر گزینش به بالاترین مقام دستگاه.
تدوین گزارش از عملکرد هسته و ارائه به هیأت مرکزی و بالاترین مقام دستگاه.
برنامهریزی و پیگیری جهت تشکیل منظم جلسات هسته گزینش
انجام کلیه امور پشتیبانی، اداری، روابط عمومی، تدارکات و ... هسته گزینش
انجام کلیه اقدامات اجرایی مربوط به رسیدگی به شکایات داوطلبان در مرحله اول تجدیدنظر.
شرکت در جلسات شورای مدیران اداره متبوع.
برنامهریزی جهت شرکت نماینده هسته در مصاحبههای تخصصی دستگاه.
عزل پرسنل هسته پس از طرح موضوع در جلسه هسته مربوطه و با رأی اکثریت اعضاء.
پیشنهاد تأیید صلاحیت، بکارگیری، جابجایی و نقل و انتقال کارکنان هسته با تصویب اعضای هسته.
حفاظت اطلاعات جمعآوری شده در رابطه به گزینش افراد به صورت محرمانه.
رسیدگی به شکایات در مرحله اول تجدیدنظر.
ایجاد هماهنگی با دبیرخانه هیأت مرکزی و سایر هستههای گزینش.
بررسی گزارشها و آمار واصله از طرف واحدها، اظهارنظر اولیه در صورت لزوم و ارائه آنها به دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش.
ارائه گزارش جلسات هسته به دبیرخانه هیأت مرکزی.
اجرای سازمان کار مناسب به منظور فراهم آوردن زمینههای لازم برای انجام کامل امور گزینشی متقاضیان زن توسط خواهران حائز شرایط مذکور در ماده ۱۳ قانون گزینش.
انجام سایر امور محوله مربوط به وظایف سازمانی از طرف مقام ما فوق
مدیریت امور حقوقی
شرکت در جلساتی که تصمیمات آنها واجد آثار حقوقی است؛
نظارت عالیه بر حسن اجرای امور در حوزه مدیریت حقوقی، به منظور حصول اطمینان از انجام بهینه و مطلوب وظایف محوله و استفاده کارآ و مؤثر از نیروی انسانی موجود؛
برنامه ریزی و سیاستگذاری در خصوص وظایف مدیریت امور حقوقی؛
ارجاع امور حقوقی به مجموعه همکارن دفتر امور حقوقی؛
ایفای وظیفه نمایندگی حقوقی دانشگاه در کلیه مراجع قضایی و شبه قضایی؛
تشریک مساعی و ارائه مشاوره حقوقی در اتخاذ سیاستها و راهبردهای دانشگاه؛
اهتمام در جهت ایجاد و ارتقای ارتباطات دو سویه و تعاملات فیمابین مدیریت امور حقوقی دانشگاه و مراجع قانونگذاری، قضائی و اجرائی کشور به تناسب امور محوله؛
انجام مکاتبات لازم با مراجع و نهادهای خارج از دانشگاه؛
راهبری و هدایت امور مربوط به تهیه و تنظیم دستورالعملها و بخشنامهها.
تهیه و تنظیم کلیه امور مربوط به قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی با مشارکت واحد مرتبط
انجام امور محوله و ارجاعی از جانب ریاست دانشگاه
مدیریت حراست
مدیریت نظارت و انجام اقدامات لازم به منظور حراست و نگهداری از کارکنان، مراجعین، اماکن، تأسیسات و اسناد و مدارک دارای طبقهبندی
برنامهریزی، سازماندهی، نظارت و هدایت کلیه فعالیت ها و اقدامات حفاظتی و اطلاعاتی حوزه متبوع.
مدیریت و نظارت بر روند بازنگری ساختار، تشکیلات تفصیلی و شرح وظایف متناسب با انجام مأموریت های محوله به کارکنان.
تدوین برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت به منظور افزایش بهره وری کارکنان و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروها و امکانات.
پیگیری اخذ بودجه و اعتبارات لازم به منظور اجرای برنامهها
مدیریت، نظارت و پیگیری به منظور جذب نیروهای کارآمد و متخصص برای مجموعه بر اساس ضوابط و مقررات .
استاندارد سازی و بهبود روش های انجام امور حفاظت و اطلاعات از طریق تهیه دستور العمل های و شیوه نامه ها بر مبنای قوانین و مقررات.
توانمندسازی و ایجاد انگیزه در کارکنان از طریق برگزاری کلاسهای آموزشی و انجام امور رفاهی.
هماهنگی و تعامل با واحدهای درون و برون سازمانی به منظور اثرگذاری هرچه بهتر در تصمیم سازی ها، تصمیم گیری ها و فرآیندهای کاری.
مدیریت و نظارت برعملکرد واحدهای زیرمجموعهانجام سایر امور محوله حسب دستور سلسله مراتب و اخذ هماهنگی حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه
دفتر ریاست و ارزیابی عملکرد
تدوین سیاستها و برنامهها و ارایه راهکارهای مناسب اجرایی در زمینه نظارت و ارزیابی "دانشگاه" به منظور ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، عمرانی و پشتیبانی
نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورا، مقررات، آیین نامهها دستورالعملها در کلیه زمینههای فعالیتهای "دانشگاه"
دریافت و تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات "دانشگاه" به منظور سنجش میزان دستیابی به اهداف مورد نظر در ماده ۱
نظارت بر چگونگی تحقق اهداف توسعهای "دانشگاه" مبتنی بر طرح جامع "دانشگاه"
نظارت در تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد دستگاه اجرائی و موسسات و سازمانهای وابسته به آن.
نظارت بر اجرای دستورالعمل های ارزیابی و تکمیل فرم های مربوطه و تهیه مستندات لازم
نظارت بر احصاء فرم های تکمیل شده و مستندات آنها و ارائه به شورای تحول اداری یا کمیسیون تحول اداری دستگاه.
نظارت برهمکاری و هماهنگی با شورای تحول اداری دستگاه به منظور تعیین و تأیید امتیازات.
نظارت بر بررسی برگه های تکمیل شده و تأیید آنها بر اساس عملکرد واقعی توسط شورای تحول اداری.
نظارت بر پی گیری و اجرای ارزیابی عملکرد دستگاه اجرائی، موسسات و شرکتهای دولتی وابسته وتهیه ی گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مقاطع زمانی تعیین شده.
نظارت بر حسن اجرای برنامه های ارزیابی عملکرد در دستگاه اجرائی،موسسات و شرکتهای دولتی وابسته و تحلیل ارزیابی های انجام شده وارائه پیشنهادهای لازم.
انجام مطالعات و تحقیقات لازم در رابطه با برنامه های ارزیابی عملکرد و شاخص های مورد عمل در دستگاه اجرائی و ارائه پیشنهاد لازم.
انجام سایر اموری که در چارچوب برنامه های ارزیابی عملکرد دستگاه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارجاع می گردد.
دریافت برگه های تکمیل شده توسط مدیران مسئول و مجریان دستگاه ذیربط و تلفیق آنها و ارسال جهت تصویب به مرجع ذیربط.
ایجاد هماهنگی بین رئیس دانشگاه، معاونان و مدیریت های دانشگاه از جمله مدیریت های حوزه ریاست.
پیشبرد و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های جاری دانشگاه مطابق با اهداف ذکر شده در اساسنامه دانشگاه و برنامه راهبردی دانشگاه.
تنظیم برنامه ملاقات های رئیس دانشگاه.
تهیه دعوت نامه ها، دستور جلسات، صورت جلسات شوراهای ذیربط و ابلاغ تصمیمات و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه.
دریافت شکایت، انتقادات و پیشنهادات پیگیری آنها در مراجع ذیصلاح.
فراهم نمودن مقدمات برگزاری مراسم های مختلف.
دعوت از استادان، محققان و متخصصین داخلی و خارجی در موارد لزوم جهت شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای دانشگاه.
انجام مکاتبات و مراسلات حوزه ریاست و تنظیم نامه ها.
ایجاد روابط مطلوب بین دانشگاه( اعم از هیات علمی و کارمند) و ایجاد همدلی و مشارکت بین آنها.
انجام سایر امور محوله مربوط که از طرف مقام مافوق ارجاع می شود.