آیین رونمایی از سند ملکیت زمین دشت بهشت دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری

 | تاریخ ارسال: 1400/2/20 | 

آیین رونمایی از سند ملکیت زمین دشت بهشت دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری

رونمایی از سند ملکیت زمین دشت بهشتِ دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری، روز یک شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه برگزار شد. در این مراسم که رئیس، معاونین و جمعی از دست اندرکاران اخذ این سند حضور داشتند، از سند تک برگ مالکیت زمین دشت بهشت که با پیگیری رئیس دانشگاه و دستور ویژه ریاست محترم قوه قضائیه آیت الله رئیسی صادر شده، رونمایی گردید.
دکتر محسنی رئیس دانشگاه در این جلسه گفت: زمین دشت بهشت واقع در سعادت آباد جنب سازمان زندان‌ها بیش از دو دهه پیش با موافقت رئیس وقت قوه قضائیه و مصوبه هیئت دولت جهت احداث مجتمع دانشگاهی به ملکیت دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری درآمده بود. اما با گذشت زمان، تغییر مدیریت‌ها و برخی موانع دیگر، عملا این زمین بطور مشاع باقی مانده بود.
ایشان افزود: در دوره تحول قوه قضائیه و تغییرات به وجود آمده در دانشگاه و با عنایت به سند تحول قضایی و تغییر شیوه جذب قاضی در قوه قضاییه، لزوم احداث مجتمع دانشگاهی برای تربیت قضات جوان بیش از پیش عیان گردید و در نتیجه با دستور مساعد ریاست محترم قوه و کار جهادی همکاران دانشگاه علوم قضایی، اقدامات لازم برای افراز و صدور سند تک برگی بعنوان مقدمه انجام امور عمرانی به ثمر نشست. رئیس دانشگاه علوم قضایی ضمن تشکر از همکاری مسئولین قوه قضائیه و کارکنان دانشگاه که در تحقق این امر موثر واقع شدند ابراز امیدواری نمود با حل این مشکل، دانشگاه بتواند با یک زمان بندی مشخص و در اسرع وقت اقدام به اخذ مجوزهای لازم برای تاسیس مجتمع دانشگاهی علوم قضایی نماید.

روابط عمومی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری ۱۴۰۰/۰۲/۲۰

 



دفعات مشاهده: 1856 بار   |   دفعات چاپ: 94 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر