مصاحبه دکتر فلاح زاده در هفته پژوهش ۹۶

 | تاریخ ارسال: 1396/10/2 | 

مصاحبه دکتر فلاح زاده در هفته پژوهش ۹۶

دکتر علی محمد فلاح زاده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری، به مناسب هفته پژوهش سال ۹۶ در گفتگویی با خبرگزاری میزان به تشریح اقدامات صورت گرفته و فعالیت‌های در حال انجام در این معاونت پرداختند.

در این گفتگو معاون پژوهشی دانشگاه علوم قضایی، ضمن اعلام خبر برگزاری جلسات متناوب سخنرانی و نشست‌های علمی با حضور اساتید و صاحبنظران در زمینه‌های مختلف حقوقی پیرامون مسائل مهم و روز جامعه حقوقی، این جلسات را فرصت مناسبی برای آشنایی دانشجویان با مباحث و مسائل روز و تعامل با اساتید و صاحب‌نظران حوزه‌های حقوقی دانستند.

به گفته‌ی معاون پژوهشی دانشگاه، جلسات سخنرانی و نشست‌های علمی ذیل به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه برگزار شده و یا در حال برگزاری است:

- نشست علمی احراز وقوع تخلف در دعاوی مسئولیت علیه دولت توسط دیوان عدالت اداری - نشست علمی بررسی لایحه جامع اداری و استخدامی قوه قضائیه - نشست علمی معقولیت گزاره‌های فقهی - نشست علمی تحولات حقوق اداری - سخنرانی علمی مشروعیت قانونگذاری در اسلام و دیدگاههای لیبرالیستی - سخنرانی علمی مسئولیت مدنی ناشی از نقض حقوق شخصیت - سخنرانی علمی مبانی اخلاق حسنه در حقوق ایران

دکتر فلاح زاده در این گفتگو خبر چاپ عناوین جدید کتب توسط انتشارات دانشگاه و نیز انتشار نشریات علمی را نیز اعلام کردند. ایشان خاطر نشان کردند، تا کنون ۲۰ عنوان کتاب توسط انتشارات دانشگاه به چاپ رسیده و چند عنوان دیگر نیز در نوبت چاپ است.

ایشان همچنین اشاره نمودند که تا کنون ۷۲ شماره از مجله علمی پژوهشی دیدگاه‌های حقوق قضایی چاپ و شماره‌های ۷۳ و ۷۴ نیز آماده است و به زودی به چاپ خواهد رسید. همچنین دوفصلنامه‌های رویه قضایی در سه عنوان (کیفری، عمومی و خصوصی) نیز که با تفکیک مجله نقد رأی ایجاد شده‌اند، به طور مستمر منتشر می‌شود؛ در حال حاضر شماره سوم دوفصلنامه رویه قضایی حقوق خصوصی چاپ شده است و شماره بعدی آن نیز در نوبت چاپ است، شماره سوم دوفصلنامه‌های رویه قضایی حقوق کیفری و عمومی نیز در دست چاپ است و به زودی منتشر می‌شود و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.


دفعات مشاهده: 1212 بار   |   دفعات چاپ: 185 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر