اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری(Ph.D) سال ۱۳۹۹ دانشگاه علوم قضایی

 | تاریخ ارسال: 1399/8/3 | 

ضمن عرض سلام و تبریک به پذیرفته شدگان نهایی دوره دکتری این دانشگاه، به اطلاع می رساند ثبت نام به صورت غیر حضوری است. مدارک لازم و نحوه ارسال آن در کانال پیام رسان ایتا اعلام خواهد شد.

کانال ارتباطی اداره تحصیلات تکمیلی با دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، پیام رسان ایتا tahsilatetakmili می باشد. بنابراین لازم است کلیه دانشجویان برنامه پیام رسان ایتا را در گوشی تلفن همراه و لپ تاپ خود نصب نمایند و اطلاعیه ها و اخبار مربوط به تحصیلات تکمیلی را از آن طریق پیگیری نمایند. کلیه کلاس های درس نیمسال جاری به صورت برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد. جهت استفاده از سامانه آنلاین:

۱- از مرورگر گوگل کروم یا فایر فاکس استفاده شود. قبل از استفاده آن را بروز رسانی نمایید.

۲- به سامانه آنلاین کلاس های درس با لینک http://live.ujsas.ac.ir وارد شوید.

۳- در قسمت جستجو، نام درس یا نام استاد را تایپ نمایید و جستجو را بزنید و درس مورد نظر را انتخاب نمایید.

۴- نام و نام خانوادگی خود را بنویسید و در قسمت کد دسترسی شماره درس (پنج رقمی) مورد نظر در انتخاب واحد را وارد نمایید و پیوستن به کلاس را بزنید

۵- جهت استفاده از امکانات کلاس باید میکروفون یا هدفون خود را فعال نمایید و در همه موارد اجازه دسترسی (allow) را بدهید.

۶- کلاس ها در روز و ساعت مقرر در برنامه انتخاب واحد تشکیل خواهد شد. (تاریخ شروع کلاس ها از طریق کانال پیام رسان ایتا اعلام خواهد شد).

برای مشاهده برنامه انتخاب واحد، لازم است دانشجویان به آدرس وب سایت دانشگاه http://ujsas.ac.ir، پورتال دانشجویان، سامانه آموزش مراجعه و با وارد کردن نام کاربری (شماره دانشجویی) و کلمه عبور (شماره ملی) برنامه انتخاب واحد خود را ببینند (شماره دانشجویی از طریق کانال پیام رسان ایتا اطلاع رسانی خواهد شد).

اداره تحصیلات تکمیلی



دفعات مشاهده: 9193 بار   |   دفعات چاپ: 402 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر