راهنمای تکمیل فرم های ثبت نام دانشجویان انتقالی ، استعدادهای درخشان و آزمون نیمه متمرکز دکتری

 | تاریخ ارسال: 1397/3/7 | 

راهنمای تکمیل فرم های ثبت نام دانشجویان انتقالی ، استعدادهای درخشان و آزمون نیمه متمرکز دکتری

اگر در پورتال داوطلبین ورود به دانشگاه ثبت نام نکرده اید از اینجا ثبت نام کنید.بعد از پایان ثبت نام صفحه ای شبیه صفحه زیر را خواهید دید:

تایید ثبت نام در پورتال دانشگاه علوم قضایی

مشاهده پیام فوق به معنای ورود شما در پورتال دانشگاه است. در موارد بعدی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود ( از قسمت پایین سایت "ورود به پایگاه داده ") وارد پورتال دانشجویان شده و گزینه مورد نظر خود جهت ثبت نام را انتخاب فرمایید.

فرم ثبت نام دانشگاه علوم قضایی

سپس با توجه به فرمی که انتخاب کرده اید روی دکمه fill در سمت چپ هر بخش کلیک کنید و فرم را تکمیل بفرمایید. در پایان تکمیل هر بخش کد رهگیری نمایش داده خواهد شد که این کد به ایمیل شما هم ارسال خواهد شد .

در مراحل بعد چنانچه نیاز به ویرایش اطلاعات تکمیل شده داشته باشید و یا حتی بخواهید با مشاهده فرم از صحت درج اطلاعات اطمینان حاصل فرمایید می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در ابتدا دریافت کرده اید وارد پورتال داوطلبین شده و مثل قبل از منوی بالای پورتال گزینه مورد نظر خود را انتخاب بفرمایید تا به صفحه تکمیل فرم هدایت شوید. در قسمت بالای صفحه با انتخاب نمایش فرم های پر شده می توانید آنها را مشاهده و یا ویرایش فرمایید.

پیروزباشید


دفعات مشاهده: 10454 بار   |   دفعات چاپ: 377 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر